پس زمینه سایدبار

رنگ نوار بالای سایت

بخش اول : وبلاگ ها

در هر یک حساب کاربری، شما می توانید تعداد نامحدودی وبلاگ ایجاد کنید. وبلاگ های جدید ایجاد شده، امکانات مشابهی خواهند داشت و محدود جدیدی روی انها اعمال نخواهد شد.
به صورت پیش فرض 60 مگابایت به صورت داخلی جهت آپلود تصاویر داخلی وبلاگ در اختیارتان قرار می گیرد. افزونه های دیگری نیز در اختیارتان قرار دارد که بتوانید فایل هایتان را مستقیما در سرویس های دیگری آپلود کنید و از آنها در وبلاگ خود استفاده کنید. علاوه بر آن سرویس های آپلودسنتر بسیاری در سطح اینترنت نیز فعالیت می کنند که می توانند میزبان خوبی برای فایل های شما باشند.
شما به طور عادی توانایی چنین کاری را نخواهید داشت. اما اگر حذف یک وبلاگ ضروری است، در انجمن پشتیبانی شهر وبلاگ ها، با همان حساب کاربری که وبلاگ با آن ساخته شده، تیکتی جهت حذف وبلاگ ایجاد کنید. پس از بررسی درخواست شما انجام خواهد شد. اما در آینده این امکان وجود دارد که وظیفه حذف کردن وبلاگ ها را مستقیما داخل پنل مدیریت کاربران اضافه نماییم!

بخش درخواست های اضافه

متاسفانه در حال حاضر شما فقط می توانید از قالب هایی که به صورت پیش فرض داخل پنل مدیریت خود مشاهده می کنید استفاده کنید. تعداد این قالب های پیش فرض هم کم نیستند اما در آینده امکان دارد قابلیت استفاده از قالب های شخصی برایتان فراهم گردد!
بله! شما می توانید افزونه های مورد نیاز برای هر وبلاگ خود را به صورت جداگانه مدیریت کنید. برخی از افزونه ها به صورت پیش فرض برای همه ی وبلاگ ها فعال است که شما نمی توانید آنها را غیرفعال کنید. اما در فعال سازی و غیرفعالسازی افزونه هایی که استفاده از آنها آزاد گذاشته شده اند، خود شما تصمیم گیرنده هستید!
بله شما این امکان را دارید که تنظیمات تاریخ، زمان، نوع پیوندیکتا (حالت و نوع ساختار لینک مطالب و برگه ها)، تعداد مطالب در صفحات و خوراک RSS ، دیدگاه ها و ... را مدیریت کنید. شما می توانید برای هر وبلاگ خود، تنظیمات جداگانه ای داشته باشید.

سوالات متداول دیگر

تمامی وبلاگ های کاربران، در شهر وبلاگ ها، برای همیشه ماندگار خواهند ماند. مگر اینکه وبلاگی، قوانین و شرایط استفاده از سرویس را نادیده گرفته و تخلفی انجام دهد. وبلاگ های متخلف بر اساس نوع تخلف آنها ممکن است بدون اطلاع حذف شوند.
خیر! شهر وبلاگ ها یک سرویس کاملا رایگان است که امکانات به طور مساوی در اختیار همه ی کاربران قرار می گیرد.
خیر! تمامی اطلاعات کاربری و خصوصی شما، در شهر وبلاگ به صورت کدگذاری شده در دیتابیس ذخیره می گردد و ناظران و مدیران امکان دسترسی به این اطلاعات را ندارند. شهر وبلاگ ها بر اساس قوانین فعالیت های اینترنتی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و محتوای عمومی وبلاگ ها و فایل هایی که به صورت داخلی آپلود می شوند، باید مطابق قوانین و شرع و عرف اسلامی کشور عزیزمان باشد. هرگونه انتشار محتوای تحریک آمیز ، اعم از تصاویر مستهجن یا اکاذیب و مطالب سیاسی بی پایه و اساس، در شهر وبلاگ ها جایی ندارد و همواره در تلاش خواهیم بود تا این وب سایت را عاری از هرگونه توهین، ناپسندی ها و نامناسبات نگاه داریم. اما حریم خصوصی کاربرانی که تحت چارچوب و قوانین شهر وبلاگ فعالیت نمایند، برای همیشه محفوظ خواهد بود.
تمامی حقوق محفوظ است © 98 - 1397 زرین بلاگ شهری مجازی که در آن وبلاگ ها با ساخته می شوند!