پس زمینه سایدبار

رنگ نوار بالای سایت

آموزش ساختن و استفاده از فرم تماس با ما

فرم تماس، راه حل ساده ای برای ارتباط میان بازدیدکنندگان یک وبلاگ با مدیر آن وبلاگ است. در شهر بلاگ این امکان فراهم شده تا بتوانید بدون نیاز به سایت ها یا ابزارهای خارج از شهر بلاگ ها، یک فرم تماس با ما ساده تا پیشرفته طراحی کنید و از آن در وبلاگ خود استفاده کنید.

برای آغاز، به بخش “افزونه ها” مراجعه کنید و افزونه ی “فرم تماس” را فعال کنید.

پس از فعالسازی این افزونه، در سمت راست پنل مدیریت یک گزینه جدید به نام “فرم تماس” اضافه می شود. از قسمت “افزودن فرم جدید” می توانید یک فرم جدید برای خود ایجاد کنید.

در صفحه ی افزودن فرم جدید ابتدا در کادر بالای صفحه، یک نام برای فرم خود انتخاب کنید (ترجیحا از کلمات انگلیسی استفاده کنید). در تب “فرم” ، فیلدهای مورد نیاز برای فرم تماس خودتان را می توانید وارد کنید. در حال پیش فرض یک فرم تماس با ما با فیلدهای “نام / ایمیل / عنوان / متن پیام” در این تب قرار دارد. در بالای ویرایشگر فرم، فیلدهای دیگری نیز موجود هست که می توانید از انها نیز استفاده کنید.

اما مهمترین قسمت، تب “ایمیل” است. وارد این تب شوید. در قسمتی از این بخش که به نام “به” تعریف شده باید ایمیل خودتان را وارد کنید. در این فیلد باید آدرس دقیق ایمیل خود را وارد کنید تا پیام های ارسال شده با این فرم را مستقیما در ایمیل خود مشاهده نمایید.

پس از اماده سازی فرم، کلید “ذخیره” را کلیک کنید. تا مانند تصویر بالا، یک نوار سبز رنگ ظاهر شود. درون این نوار سبز رنگ یک کد وجود دارد. این کد را کپی کنید. سپس از سمت راست “برگه ها > افزودن برگه جدید” را کلیک کنید.

یک برگه جدید برای صفحه تماس با ما ایجاد کنید. عنوان و لینک برگه را به دلخواه ایجاد کنید. اکنون در قسمت ویرایشگر ، آن کد فرم تماس را قرار دهید و برگه را “منتشر” کنید.

اکنون اگر برگه ای که ساخته اید را باز کنید، فرم تماس با ما را مشاهده خواهید کرد.

شما همواره خواهید توانست با مراجعه به گزینه “فرم تماس” ، فرمی که ایجاد کرده اید را ویرایش کنید. به آن فیلدهای جدیدی اضافه کنید و یا آنها را حذف کنید.

تاریخ انتشار : 21 مرداد (05) 1397
دسته بندی : آموزش ها
تمامی حقوق محفوظ است © 98 - 1397 زرین بلاگ شهری مجازی که در آن وبلاگ ها با ساخته می شوند!